GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Miért érdemes regisztrálnom?

A kényelemesebb és gyorsabb vásárlás miatt mindenképp érdemes regisztrálni, emellett bejelentkezett felhasználóinknak van lehetőségük a korábban megvásárolt jegyeket a Felhasználói fiókban található Megvásárolt jegyek menüpontban megtekinteni, és újra letölteni.

Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

Természetesen, ebben az esetben vásárláskor válassza Regisztráció nélküli vásárlás lehetőséget.

Be tudok lépni Facebook és Google fiókkal is?

Igen, erre a Bejelentkezés menüpontban, és a Jegyvásárlási oldalon is lehetőség van.

Jegy foglalására van lehetőségem?

Jelenleg nincs, csak jegy vásárlására van lehetőség. A vásárlásra fordítható idő leteltével a Kosár kiürítésre kerül, és a kiválasztott jegyek felszabadulnak a rendszerben.

Átutalással tudok fizetni?

Nem, a jegyek kizárólag online vásárolhatóak meg, SimplePay bankkártyás fizetéssel.

Szeretnék számlát kapni, erre van lehetőségem?

Természetesen. Vásárláskor ki kell tölteni a számlakészítéshez szükséges adatokat, és e-mailen fogja megkapni a vásárlásról kiállított e-számlát. Ha cégként vásárol, adószám megadására is szükség van.

Mit tegyek, ha más névre szeretnék számlát kérni?

Ebben az esetben vásárláskor kattintsa be az “Eltérő számlázási név” jelölőnégyzetet, és adja meg a számlázási adatokat.

Mi az az e-számla?

Az elektronikus úton kiállított és kiküldött számlát nevezzük e-számlának, melyet elektronikus formában szükséges tárolni. Amennyiben az e-mailen kapott számlát kinyomtatja, az másolatnak számít.

Honnan tudom, hogy sikeres volt a vásárlásom?

A vásárlási folyamatban a kártyaadatok megadása után a rendszer üzenetben tájékoztatja a vásárlót a sikeres vásárlásról, ezzel egyidőben pedig kiküldésre kerül a belépőjegy PDF formátumban.

Mit tegyek, ha az e-mailben nincs csatolmány?

A sikeres vásárláskor kiküldésre kerülő e-mailben található egy link, ahonnan lehetőség van a belépőjegy letöltésére. Regisztrált felhasználóinknak a fejlécben található Felhasználói fiókban is van lehetőségük a megvásárolt belépőjegyeket újra letölteni.

Mindenképp ki kell nyomtatnom a jegyem?

Nem, a PDF-ben található QR kód mobil eszközön történő bemutatásával van lehetőség belépni kinyomtatott jegy nélkül is.

Van lehetőségem a JEGYX1-nél személyes vásárlásra?

Nincs, a jegyek kizárólag online vásárolhatóak meg, SimplePay bankkártyás fizetéssel.

Van lehetőségem visszaváltani, vagy cserélni a megvásárolt jegyemet?

Csak abban az esetben, ha az előadás elmarad. A visszaváltás és a csere lehetőségét minden esetben a szervező határozza meg.

Honnan fogom tudni, ha elmarad az előadás?

A vásárláskor megadott e-mail címre kerül kiküldésre az értesítés, amelyben megtalálható az összes lényeges információ a visszaváltással, vagy a cserével kapcsolatban.

Mit jelent a Kosár mellett a visszaszámolás?

A Kosárban lévő jegyek megvásárlására adott idő áll rendelkezésre, amennyiben ez az idő lejár, a kiválasztott jegyek felszabadulnak, és kikerülnek a Kosárból.

Ma miért látok más jegyárat, mint tegnap?

A JEGYX1 egyik sajátossága a dinamikus árazás, emiatt fordulhat elő, hogy más áron vásárolható meg a jegy ugyanarra az előadásra ma, mint tegnap. A jegyek árát a kereslet és a kínálat függvényében a színház által kiválasztható stratégia mentén állapítjuk meg.

Dinamikus árazásra a jegyértékesítésen kívül máshol is van lehetőség?

Természetesen, amennyiben érdekli ez a lehetőség vegye fel velünk a kapcsolatot.

{{:message}}

Betöltés...